نوشته شده توسط : mapple Admin

سلام به شما دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه.بعد از مدت ها اومدم تا کار جدیدمونو بهتون معرفی کنم. این با (((پادکست)))

ما درکنار کار توی این وبلاگ می خوایم برنامه رادیویی هم داشته باشیم.

 

برای اطلاعات بیشتر و دانلود برنامه به این آدرس سر بزنید.

www.podcastplus.blogsky.com



:: برچسب‌ها: podcast plus ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 8 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin


:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 3 آذر 1389 | نظرات ()
.
نوشته شده توسط : mapple Admin


:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 3 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin
جرج واشنگتن را بنیان گذار ایالات متحده آمریکا می نامند.او در 23 فوریه 1732 میلادی در ایالت ویرجینیا چشم جهان گشود پدر وی آگوستین واشنگتن در نیروی هوایی نا خدا بود و زمانی که جرج فقط 12 سال داشت در گذشت. جرج در دوران کودکی نتوانست از تحضیلات خوبی برخوردار شود .در جامعه ی آن زمان ویرجینیا آموختن سوارکاری و اداره ی مزرعه و املاک از اهمیت بیشتری برخوردار بود. جرج برای اداره ی املاکی که از پدرش به ارث برده بود حساب و مطالبی در مورد مساحی آموخت. واشنگتن جوان در سال 1752 میلادی به درجه ی سرگردی در ارتش ویرجینیا رسید و ماموریت یافت که به جنگ فرانسویان برود.فرانسویان در اطراف رودخانه ی اوهایو مسقر شده بودند و مهاجران انگلیسی را مجبور به ترک سرزمین های متعلق به انگلیسی ها می کردند.مدتی بعد که ژنرال ((بارادوک)) برای جنگیدن با فرانسویان اعزام شد جرج به کمک او رفت.ولی بارادوک کشته شد.جرج 23 ساله به خاطر شجاعت فراوانی که در طول جنگ از خود نشان داد به سمت فرماندهی نیروهای ایالت ویرجینیا برگزیده شد. جرج واشنگتن حاضر بود برای دفاع از آمریکا هرچه را که لازم باشد فدا کند.در سال 1775 میلادی اختلاف بین انگلستان و مهاجران ساکن آمریکا به نبرد منتهی شد.واشنگتن به به سمت فرماندهی 13 ایالت برگزیده شد. این جنگ چندین سال به طول انجامید ولی سرانجام به شکست منجر شد .این بزرگترین موفقیت واشنگتن بود. در سال 1789 میلادی ایالات استقلال یافته متحد شدند و ایالات متحده آمریکا پایه ریزی شد .جرج واشنگتن به عنوان نخستین رئیس جمهور این کشور نوپا انتخاب شد.پایتخت جدید ایالات متحده ی آمریکا به افتخار او واشنگتن نام گرفت.واشنگتن در سال 1792 برای دومین بار رئیس جمهور شد ولی از پذیرش این سمت برای بار سوم خودداری کرد. جرج واشنگتن در 14 دسامبر 1799 میلادی چشم از جهان فروبست.روز تولد او در ایالات متحده ی آمریکا تعطیل رسمی است. ((((soheil TL)))

:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin

منظومه شمسی ما دارای 9 سیاره است که عبارت اند از ((عطارد-زمین-مریخ-مشتری-زحل-اورانوس-نپتون و پلوتو))مریخ چهرمین سیاره از نظر فاصله تا خورشید است و جز سیارات زمینی تقسیم بندی می شود.این سیاره را اغلب سیاره ی سرخ می داند .آیا می دانید چرا؟ انسان سفینه های بسیاری برای مطالعه ی سیاره مریخ به فضا فرستاده است.این سفینه های فضایی اطلاعات ارزشمندی راجع به این سیاره در اختیاره ما قرار دادند.در سال 1976 میلادی سفینه های ((وایکینگ یک و دو))در سطح مریخ فرود آمدند و به جمع آوری اطلاعات در مورد جو مریخ پرداختند.اطلاعاتی که توسط این دو سفینه به زمین ارسال شد نشان داد که جو مریخ حاوی یک الی دو درصد آرگن-دو تا سه درصد نیتروژن-95 درصد دی اکسید کربن و 3% اکسیژن است. سطح مریخ از نواحی تاریک و روشن تشکیل شده است .حدود 70% از سطح مریخ به رنگ سرخ و زرد است که باعث می شود این سیاره حتی بدون تلسکوپ نیز سرخ رنگ دیده شود.این نواحی مدام در حال تغییر شکل اند.خاک مریخ حاوی اکسید آهن فراوان است.در واقع اکسید آهن فراوان در اک مریخ است که باعث می شود سطح این سیاره سرخ رنگ به نظر بیاید.بادهایی که با سرعت 400 کیلومتر بر ساعت در مریخ می وزند موجب بروز توفانهای شدید در دشت های این سیاره می شوند.این طوفانها مقدار زیادی از خاک سرخ رنگ سیاره را در جو آن پراکنده می کنند.از آنجایی که نیروی جازبه مریخ کم است ذرات خاک و گرد و غبار هفته ها در جو سیاره معلق باقی می مانند.بنابراین خاک سرخ رنگ سیاره و نیز ذرات معلق در جو آن باعث می شوند که مریخ سرخ رنگ به نظر آید.                                                    

 

 

(((soheil TL)))



:: برچسب‌ها: ""مریخ""سرزمین" ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin

مجسمه آزادی یکی از مرتفع ترین مجسمه های جهان است که به مناسبت سالگرد یکصدمین سال استقلال آمریکا توسط فرانسویان به ان کشور اهدا شد.این مجسمه در جزیره ای به نام آزادی در دهانه ی بندر نیویورک واقع است.مجسمه ی آزادی توسط هنرمند فرانسوی ((فردریک بارتولدی)) طراحی و ساخته و بنا بر خواسته ی او در جزیره ی آزادی نصب شد. ایده ی ساخت این بنای یادبود توسط مورخ معروف فرانسوی ((ادوارد دلابوتی)) پس از جنگ داخلی آمریکا ارائه شد.هزینه ی ساخت مجسمه توسط فرانسوی ها و هزینه ی ساخت پایه ی آن توسط دولت ایالات متحده ی آمریکا پرداخت شد. مجسمه ی آزادی پیکر زنی است که لباسی گشاد و بلند برتن و تاجی بر سر دارد.در دست راست مجسمه مشعلی فروزان ودر دست چپ آن لوحی سنگی قرار دارد.روی این لوح سنگی تاریخ اعلامیه ی استقلال آمریکا (چهارم ژوئیه ی 1776 میلادی)حک شده است.مجسمه شب ها روشن می شود و مشعل آن با نوری قوی می درخشد.ارتفاع مجسمه ی آزادی ازقسمت پایه تا بلندترین نقطه ی مشعل 92 متر است . خود مجسمه به تنهایی 225 تن وزن و 46 متر ارتفاع دارد.هر ساله جهانگردان از مجسمه ی آزادیو جزیره ی آن دیدن می کنند. با استفاده از آسانسور می توان بالای پایه ی مجسمه رفت و سپس با پلکانی که داخل مجسمه وجود دارد تا روی تاج آن صعود کرد .در سال 1924 میلادی مجسمه ی آزادی به عنوان بنای یادبود ملی انتخاب شد.

 

(((soheil TL)))



:: برچسب‌ها: مجسمه ی آزادی ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin
معمولا وقتی از هوش سخن می گوییم منظورمان هوش طبیعی است. هوش طبیعی به معنی توانایی ذهنی فطری است.اما برخی از دستگاهها می توانند همانند انسان فکر کنند.به هوش این دستگاهها هوش مصنوعی می گویند.اخیرا دانشمندان کامپیوترهایی ساختند که می توانند اعمالی انجام دهند که نیازمند هوش است.موفقیت در انجام چنین اعمالی که به تفکر و تجزیه و تحلبل نیاز دارد مجددا این بحث قدیمی را که آیا ماشین برتر است یا انسان مطرح می کند. امروزه ماشین ها می توانند به راحتی کلمات چاپ شده را بفهمند و بخوانند.دستگاههای پیشرفته و کامپیوتری موجود در کابین خلبان می توانند به تنهایی و به طور خودکار هوایما را هدایت کنند.این دستگاههای باهوش می توانند اصوات را تشخیض و به آنها پاسخ دهند و حتی اشتباهات صورت گرفته را تصحیح کنند.کامپیوترها حتی می توانند شطرنج بازی کنند و گاهی اوقات انسان را مغلوب نمایند. زمانی که کامپیوتر IBM گری کاسپاروف قهرمان شطرنج جهان را شکست داد مردم سراسر جهان شگفت زده شدند . ولی آیا اینها بدین معنی است که هوش مصنوعی برتر از هوش طبیعی انسان است؟ هر کامپیوتر اعمالی را انجام می دهد که برنامه نویس کامپیوتر برای آن برنامه نویسی کرده است.این بدین معنی است که هوش انسان فراتر از هوش مصنوعی ماشینها عمل می کند. هوش مصنوعی هنگام تصمیم گیری دارای محدودیتی است که به میزان اطلاعات ذخیره شده ی آن بستگی دارد ولی هوش طبیعی چنین محدودیتی ندارد. اموزه محققان درصدد ساخت کامپیترهایی اند که بتوان از طریق صدا با آنها ارتباط برقرار کرد .چنین کامپیوترهایی می نوانند صدای انسان را تشخیص بدهند و به فرمانی که به آنها داده می شود عمل کنند. در حال حاضر تحقیق و پژوهش در مورد هوش مصنوعی زمینه های متعددی را ازجمله تصمیم گیری-فهم زبان-تشخیص طرح و ارائه ی طرح در بر می گیرد.ولی این ÷رسش را که آیا هوش مصنوعی می تواند روزی از هوش طبیعی انسان پیشی بگیرد پاسخ خود داد. {{چرا چطور چگونه؟؟}}

:: برچسب‌ها: "هوش "مصنوعی" ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin

تاریکی... 

تاریک بود....باد سردی میوزید چراغ های خیابان با نور اندکشان سعی در روشن کردن زمین بودند.

قدم میزد به ارامی به سختی می لنگید دیگر نفسی نداشت که حرکت کند اما چاره ای نداشت به دنبال خرابه ای می گشت تا بدن نحیفش را در ان بیاندازد.

سرما.تاریکی.خستگی.گویی همه ی دنیا مقابلش قدعلم کرده بودند همه چیز مانع از ان میشد که به راهش ادامه دهد.

با خود فکر میکرد.

چرا به این روز افتادم ؟ مگر چه کرده بودم؟ ایا گناهی مرتکب شدم ؟ ایا کاری کردم که پاداشم تحمل این همه سختی باشد؟

فکر میکرد .

دیروز کجا بود.امروز کجا.

دیروز در اتاق مجلل خود قدم میزد. گرم. زیبا. پر نور.

صاحبش او را بیرون کرده بود به دلیلی که حتی خودش هم نمی دانست

چرا انسان ها اینقدر بی رحم بودند.

نگاه کرد خانه ای ویران شده پیش چشمانش بود.

ان طرف خیابان بود.

قدم در خیابان گذاشت. لنگان به طرف خانه حرکت کرد.

نیمی از خیابان را طی نکرده بود.... زمین روشن شد نوری کور کننده بدنش را روشن کرد چشمانش را بست.

صدای وحشتناکی برخاست.

دردی مرگبار وجودش را گرفت چه شده بود ؟ چشمانش را باز کرد...

به گوشه ای افتاده بود نگاهی به خیابان انداخت.اتومبیل به راه خود ادامه داد.

نفسش بالا نمیرفت. چشمانش خیس شد.

ایا اینقدر ارزش نداشت که ان انسان حداقل نگاه کند با چه موجودی برخورد کرده است.

سردی زمین را حس میکرد. نفسش بند امده بود . با ناامیدی به اسمان نگاه کرد

چشمانش را بست و سرش را بر زمین گذاشت.

باران شروع به باریدن گرفت...



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 23 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin

 

Jar به دستتون بیاد و شما واسه این که بفهمید کدوم خوبه کدوم نیست فقط یه راه دارین اونم اینه که تک تک برنامه یا بازی ها رو بریزین تو گوشی بعد اجراش کنین حالا اگه مثل من مجبور باشین نصبشم بکنین که دیگه بهتر. Jar تو کامپیوتر اجرا کنین. این برنامه دقیقا همین کارو میکنه یعنی فایل Jar تو کامپیوتر اجرا میکنه .شما می تونین اون برنامه رو تو کامپیوتر ببینین دیگه نه لازمه نصب کنین نه بریزین تو گوشی.Morange که واسه اجرا شدن نیاز به اینترنت داشته باشه شما می تونین بعد از وصل شدن به انترنت اون نرم افزارو تو کامپیتر با استفاده از این برنامه اجرا کنین .من خودم تست کردم کار میکنه.

برنامه ای که میخوام بهتون معرفی کنم این مشکل حاد و به کلی برطرف میکنه.

اگه این مشکل و داشته باشین معمولا دوست دارین فایل های

یکی از قابلیت های خیلی خوب این برنامه اینه که اگه یه نرم افزار گوشی مثلا

این برنامه به درد من که خیلی خورد امیدوارم به درد شما هم بخوره

حتما دانلود کنین.

 

نظر بدین

 

این برنامه رو میتونین از لینک زیر دنلود کنین

 

 

 

 www.speedyshare.com/files/23383808/Setup.exe

دوباره سلام این دفعه یه برنامه خیلی خوب رو میخوام معرفی کنم. واسه خیلی از شما پیش اومده که یه عالمه بازی یا برنامه



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin

از وقتی که دو اپراتور سیم کارت اینترنت نامحدود رو برای مصرف کننده ها عرضه کردن عده ی زیادی به این فکر می افتن که سیم کارتشون رو وصل کنن به کامپیوتر و از طریق سیم کارت برن اینترنت.اما خیلی ها بلد نیستن این کارو بکنن یعنی از طریق گوشی وصل بشن به اینترنت.من اینجا نحوه اتصال به کامپیوتر و اینترنت رو برای گوشی های نوکیا توضیح میدم.

اول از همه باید برنامه اتصال به کامپیوتر

PC Suiteرو روی کامپیوتر نصب کنین معمولا این برنامه تو یه CD همراه گوشی به مشتری داده میشه بعد از نصب کامپیوتر نحوه اتصال رو از شما سوال می کنه که معمولا یا از طریق کابل اتصال یا از راه بلوتوث یا اینفرارد هست که تقریبا همه کاربران از دو راه اول استفاده می کنن.بعد از انتخاب نوع اتصال از شما درخواست میکنه که گوشی و از طریق همون راهی که انتخاب کردین وصل کنین بعد از این کار کامپیوتر سرچ میکنه تا گوشی و نوعش رو مشخص کنه توجه کنین که منتظر بمونین تا سرچش تموم بشه بعد از این منوی PC Suite رو باز کنین یه گزینه هست به اسم connect to the internet بعد از انتخاب این گزینه کامپیوتر عمل اتصال رو انجام میده اگه به صفحه گوشی نگاه کنین می بینین که علامت G یا E روی گوشی معلوم شده که این یعنی همه چی درسته بعد از یه مدت کوتاه 10 یا 15 ثانیه شما وارد دنیای مجازی شدین.

 

*توجه کنین که وقتی تو اینترنت هستین قفل صفحه کلید گوشی رو غیر فعال کنین چون در غیر این صورت قفل صفحه کلید = قطع شدن و دیگه این که امکان داره هنگام استفاده از اینترنت باتری گوشی داغ بشه که این عادیه. من خودم که با 5300 میام بعد 2 ساعت نمیشه به گوشی دست زد اینقدر داغه.

 

ممنون و نظر یادتون نره

 

 



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 22 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin

 

خیلی از کاربران مسنجر از این که نمی تونن وقتی که بیرون ازخونه یا زمانی که دسترسی به اینترنت و کامپیوتر ندارن از مسنجر استفاده کنن ناراضی هستن برنامه ای که میخوام معرفی کنم برنامه ای است که می تونه این نیاز کاربران را تا حد بسیار بالایی برطرف کنه اس اچ مسنجر مسنجری هست که بر روی گوشی اجرا میشه از امکانات این برنامه :

 

- پشتیبانی از 3 سرویس مسنجرازجمله یاهو

- سرعت اتصال و انتقال سریع متن

- امکان استفاده از همه ی شکلک ها

- امکان استفاده ازدو سرویس به صورت همزمان

- استفاده ساده و راحت

- ارزان و بصرفه بودن این برنامه که هزینه ای بسیارکم را دربرداره

- ارسال عکس و فایل به طرف مقابل

 

این برنامه امکان استفاده از روم یا مکالمه گروهی رو نداره که به نوعی ضعف محسوب میشه.

این برنامه بر روی همه نوع گوشی اجرا میشه از جمله گوشی های لمسی که خود من یکی ازمصرف کننده های این برنامه هستم اگر از مسنجر زیاد استفاده می کنین

پیشنهاد میدم حتمااین برنامه رو دانلود کنین.

برای استفاده از این برنامه اول باید یک رجیستر برای خودتون بسازین برای این کار روی لینک زیر کلیک کنین.

 www.shmessenger.ro/en_US/registration

 

این برنامه را میتونید از آدرس زیر دانلود کنید.

 irdownload.xtgem.com/

 

موفق باشید.نظر یادتون نره



:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 22 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin

 سلام به شما امیدوارم حالتون خوب باشه


این بار می خوام در مورد اینترنت نامحدود دو اپراتور تلفن همراه ایران بگم. حتما خیلی ها دارن استفاده میکنن از جمله خود من که همین الان گوشی رو با بلوتوث وصل کردم به کامپیوتر و با اینترنت نا محدود ایرانسل توی دنیای مجازی گشت میزنم....


همین الان  خیلی ها این ساعت موبایل به دست گرفتن دارن از چت لذت میبرن (مورانج-نیمبوز و....)به هر حال هرکی یه جور ازین نعمت خدادادی استفاده می کنه  . یادش بخیر سال 86اولین بار سیم کارت ایرانسل گرفتم (15500 تومن) اون موقع من فقط از اینترنت ایرانسل استفاده می کردم .نهایت یکی دو تا اس ام اس (پیامک) 5 هزار تومن شارژ داشتم که تا 3 ماه موند .... تا اینکه تابستونه 87 اومد من اون موقع تو اوج اس ام اس فرستادنو دانلود با موبایل بودم .با 11 ریال روزی 2 مگابایت دانلود می کردم.تا اینکه یه مدت GPRS  قطع شد .موقعی هم که اومد من خواستم کار همیشگی رو ادامه بدم که دیدم نمی شه.به فکر افتادم که حتما اشکال وجود داره. تا اینکه 5 هزار شارژ کردم (اون موقع ارزون ترین شارژ 5 هزاری بود)  و نا خاسته رفتم وب گردی  تا اینکه نرم افزار چتMoRange   رو دانلود کردم .اونجا مرورگر وب داشت و....... به طور اتفاقی موجودی حسابمو چک کردم .به یک باره موهای سرم سیخ شد .5 هزاری پرررررررررررر


توی این چند سال تعرفه GPRS  خیلی تغییر کرده .هر کیلوبایت 1 ریال گرفته تا هر کیلو بایت 15 ریال.........


ولی تو تابسنون امسال ما یه حرکت غیر منتظره از سوی این اپراتورهای موبایل دیدیم. اینترنت نا محدوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد


یعنی تا اونجایی که شبکه ظرفیت داره ازش استفاده کن. این روش باعث  میش هزینه ها خیلی بیاد پایین. تو پاییز و زمستون 88 من بیشتر از 50 هزار فقط شارژ GPRS  ایرانسل دادم . ولی الان نا محدود ساعات غیر پیک دارم که خیلی خوبه.



شرایط و نحوه ی فعال سازی GPRS  نا محدود ایرانسل:




بسته های افزایشی GPRS نامحدود ایرانسل!

از این پس، تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از مزایای بسته‌های افزایشی جدید سرویس GPRS بهره مند شوند:



درطرح بسته های نا محدود، مشترکین می توانند با خرید بسته افزایشی٩.٩٩٩ ریالی، به مدت ٢٤ ساعت؛ با خرید بسته ٤٩.٩٩٩ ریالی، ٧ روز؛ با خرید بسته ٩٩.٩٩٩ ریالی، ١ ماه و با خرید بسته ٢٩.٩٩٩ ریالی، ١ ماه (در غیر ساعات اوج مصرف) از خدمات GPRS به صورت نامحدود استفاده کنند.

شیوه فعال سازی «بسته افزایشی GPRS نا محدود ایرانسل»... 

شما مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید به آسانی و در هر زمان که مایل باشید، طرح پیشرفته بسته افزایشی خدمات GPRS را برای خط ایرانسل خود فعال کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. برای فعالسازی تنها کافیست کدهای دستوری بالا را از خط خود شماره گیری کنید.

تـوجـه: 
هر مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری، در طول ٢٤ ساعت، تنها یک بار مجاز به خرید هر یک از بسته های افزایشی GPRS ایرانسل می باشد و تقاضای خرید بسته افزایشی جدید، تنها ٢٤ ساعت پس از خرید هر بسته قابل ارائه می باشد. 
منظور از «غیر ساعات اوج مصرف»، روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ١١ شب تا ٦ صبح و تمامی ساعات روزهای پنج‌شنبه و جمعه می‌باشد. 
قابلیت تمدید «بسته افزایشی GPRS نامحدود ایرانسل»... 

در صورتی که مشترک مایل باشد نسبت به سفارش بـستـه افـزایشـی جدید اقدام نماید، می تواند باقیمانده اعتبار دوره قبل (تعداد روزهای باقی مانده از بسته) را در دوره جدید نیز مصرف کند. بدین ترتیب، اگر مشترکی زودتر از پایان تاریخ انقضای بسته خود، اقدام به تمدید و سفارش مجدد بسته افزایشی خدمات GPRS ایرانسل نماید، مدت زمان باقی مانده از بسته قبلی به مدت اعتبار بسته جدید اضافه خواهد شد. به عنوان مثال، اگر در سومین روز استفاده از بستۀ ٧ روزه مشترک تصمیم بگیرد از بسته ١ ماهه استفاده نماید، مدت اعتبار استفاده از سرویس GPRS وی به یک ماه و ٤ روز تغییر خواهد کرد. توجه داشته باشید که مشترکین ایرانسل، محدودیتی در تمدید بسته‌های افزایشی GPRS نخواهند داشت و با این کار، مدت باقیمانده از بسته‌های پیشین را از دست نمی‌دهند. 

• حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار موجود در بسته های افزایشی ایرانسل با توجه به قابلیت تمدید این بسته ها، ٩٠ روز خواهد بود.
تمامی مشترکینی که در طول جشنواره تابستان ایرانسلی، در فاصله ١ تیر تا ٣١ شهریور حداقل ٢ بسته افزایشی GPRS خریداری کنند، ١٠% از مبلغ آن را به عنوان تخفیف دریافت می‌نمایند. این مبلغ در پایان جشنواره تابستان به عنوان اعتبار به حساب مشترک واریز می‌گردد.


برای مثال، اگر بسته اول خریداری شده مشترک یک بسته ٩,٩٩٩ ریالی و بستـه دوم نیز یک بسته ٢٩,٩٩٩ ریالی باشد، و همچنیـن اگر برای سومیـن بار مشتـرک مجددا یک بسته ٩,٩٩٩ ریالی خریداری کند، درانتهای جشنواره (٣١ شهریور)، مبالغ تخفیفی بسته دوم و سوم که به ترتیب ٢٩٩٩ و ٩٩٩ ریال بوده اند،به صورت ٣٩٩٨ ریال اعتبار به حساب مشترک واریز می شود. 

نحوه اطلاع از حساب:
شما همچنین می توانید برای اطلاع از وضعیت حساب بسته افزایشی GPRS خود، کدهای دستوری زیر را از خط خود شماره گیری کنید:



*141*6# اعتباری


*130*3*7*3* 1 #  دائمی


ماله همراه اول رو فردا شب میزارم...




نظر یادتون نره

 

 

 

 

 

 

 

(((soheil TL)))

 



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 21 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin

 نرم افزار چت موبایل  Nimbuzz 

 

این نرم افزار هم به مانند MoRange  نرم افزاری اینترنتی (آنلاین) برای گفتگو ی لحظه ای ((چت هستش))

 

این نرم افزار یه سری شباهت و فرق هایی با همتای دیگر خودش داره.شاخصه ی اصلی   چت Nimbuzz چت روم ها و مسنجرهای همراه آن است. چون در Nimbuzz جز چت روم امکانات خاص دیگه ای وجود نداره. مثلا تو MoRange  اگه کسی از چت خوشش نمیاد میتونه کارهای دیگه انجام بده. مثلا در میتونه تو نظرسنجی شرکت کنه یا توی جمع هایی به نام cricle  به تبادل نظر بپردازه و یا از بازی های آنلاین MoRange  لذت ببره.

 ولی از نظر چت Nimbuzz یه سری امکاناتش بهتره مثلا تبادل message یا همون پیام تحظه ای در این نرم افزار سرعت بالاتری داره حتی میشه با یه نفر که با کامپیوتر اومده به راحتی چت داشت. با سرعتی نزدیک به سرعت کامپیوتر.

 

توی nimbuzz  شما میتونید همه ی ID هایی که دارین (yahoo/MSN/facebook/twitter,...) رو یکجا باز کنید.

 

 

نحوه ی راه اندازی یک ID در Nimbuzz :

 

قبل از هر کاری شما باید یه نرم افزار NImbuzz واسه گوشیتون دانلود کنید.بهتره یه سایت خودNimbuzz برین.و بعد از نصب ثپت نام کنید.

 

ساخت ID مثل همه جای دیگه است. nimbuzz  با اینکه توی چت سرعت باایی داره ولی توی load  شدن و باز کردن چت روم و PV  خیلی کنده.

Nimbuzz  قابلیت ارسال و دریافت فایل داره .

 

من خودم همیشه میرم MoRange  و اونجا رو ترجیح میدم . به هر حال انتخاب با شماست.هردوتارو امتحان کنید و ببینید کدوم بهتره.

 

 

 

اگه از کاربرد این دو مسنجر راضیهستین یا تازه رفتین اونجا و یا می خواید برید. لطفا روی این مطلب نظر بدین تا ما بدونیم نظر شما جیه و کدوم رو انتخاب میکنید.

 

 

 

 (((soheil TL)))

 

 



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 21 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mapple Admin


جامعه مجازی 
دوستفا برپايه نيازهاي امروزي کاربران اينترنتی ايراني راه اندازي شده تا به عنوان سايتي براي ارتباط فارسي زبانان جهان بتواند بستري جهت تبادل اطلاعات ، نيازها ،آشنا شدن با همکاران ، دوستان قديمي و ... بوجود آورد.

در این سایت هر کاربر یک پروفایل اختصاصی در آدرس doostfa.com/username  دارد و میتوانید اطلاعات ، عکس ها و مطالب خود را با دوستانش به اشتراک بگذارد. باعضویت در این سایت میتوانید گروه های مختلفی را پیرامون موضوعات مورد علاقه تان ایجاد کنید و یا در گروه های دیگران عضو شوید و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید.عضو هيئت مديره شركت ارتباطات تامين شمس نوين  (تامين تله كا) از انتخاب شركت فرانسوي  sofrecom  به عنوان مشاور اپراتور سوم  انتخاب شد .مهدي افراسيابي در گفتو گو با موبنا اظهار داشت: با برگزاري مناقصه بين المللي اين شركت فرانسوي كه زير مجموعه ي اپراتور Orange  فرانسه است با اخذ امتياز مناسب در بخش فني و قيمت به عنوان مشاور اپراتور سوم انتخاب شد 

 

 

 

سایت فان‌ها امکان ایجاد یک سایت تفریحی رایگان را برای کاربران خود فراهم میکند. در این سایت شما میتوانید برای خود یک آدرس اختصاصی بصورت sample.funha.com ایجاد کنید و مطالب خود را بر روی سایتتان آپلود نمایید.

 

 

فان‌ها میزان 100 مگابایت فضا را نیز جهت آپلود کردن فایل های صوتی و تصویری در اختیار شما قرار میدهد. همچنین میتوانید مطالب خود را بصورت دسته بندی شده در سایت نمایش دهید  تا بازدید کنندگان سایت شما راحت تر در مطالب شما جستجو کنند.

 

 

سرویس وبلاگ پرتو بلاگ به جمع سرویس های وبلاگ فارسی پیوست . 

پرتو بلاگ امکان ایجاد یک وبلاگ فارسی را همراه با 100 مگابایت فضا برای هر کاربر در اختیار شما قرار میدهد. 

پرتو بلاگ با استفاده از سرویس wordpress  راه اندازی شده است و امکانات یک وبلاگ وردپرسی را در اختیار شما قرار میدهد. 

 

گرین فیس یک جامعه مجازی است که امکان ارتباط شما را با دوستانتان فراهم میکند. این سایت که ظاهری شبیه به فیس بوک دارد در دامنه ی www.greenface.ir راه اندازی شده است.

 
با ایجاد یک اکانت در سایت گرین فیس ، شما یک وبلاگ ، یک آلبوم عکس و یک آلبوم موسیقی نیز خواهید داشت که میتوانید فایل های خود را در اینجا آپلود کنید و بین دوستانتان به اشتراک بگذارید. 
 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 24 تير 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 29 صفحه بعد