اخبار
نوشته شده توسط : mapple Admin


جامعه مجازی 
دوستفا برپايه نيازهاي امروزي کاربران اينترنتی ايراني راه اندازي شده تا به عنوان سايتي براي ارتباط فارسي زبانان جهان بتواند بستري جهت تبادل اطلاعات ، نيازها ،آشنا شدن با همکاران ، دوستان قديمي و ... بوجود آورد.

در این سایت هر کاربر یک پروفایل اختصاصی در آدرس doostfa.com/username  دارد و میتوانید اطلاعات ، عکس ها و مطالب خود را با دوستانش به اشتراک بگذارد. باعضویت در این سایت میتوانید گروه های مختلفی را پیرامون موضوعات مورد علاقه تان ایجاد کنید و یا در گروه های دیگران عضو شوید و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید.عضو هيئت مديره شركت ارتباطات تامين شمس نوين  (تامين تله كا) از انتخاب شركت فرانسوي  sofrecom  به عنوان مشاور اپراتور سوم  انتخاب شد .مهدي افراسيابي در گفتو گو با موبنا اظهار داشت: با برگزاري مناقصه بين المللي اين شركت فرانسوي كه زير مجموعه ي اپراتور Orange  فرانسه است با اخذ امتياز مناسب در بخش فني و قيمت به عنوان مشاور اپراتور سوم انتخاب شد 

 

 

 

سایت فان‌ها امکان ایجاد یک سایت تفریحی رایگان را برای کاربران خود فراهم میکند. در این سایت شما میتوانید برای خود یک آدرس اختصاصی بصورت sample.funha.com ایجاد کنید و مطالب خود را بر روی سایتتان آپلود نمایید.

 

 

فان‌ها میزان 100 مگابایت فضا را نیز جهت آپلود کردن فایل های صوتی و تصویری در اختیار شما قرار میدهد. همچنین میتوانید مطالب خود را بصورت دسته بندی شده در سایت نمایش دهید  تا بازدید کنندگان سایت شما راحت تر در مطالب شما جستجو کنند.

 

 

سرویس وبلاگ پرتو بلاگ به جمع سرویس های وبلاگ فارسی پیوست . 

پرتو بلاگ امکان ایجاد یک وبلاگ فارسی را همراه با 100 مگابایت فضا برای هر کاربر در اختیار شما قرار میدهد. 

پرتو بلاگ با استفاده از سرویس wordpress  راه اندازی شده است و امکانات یک وبلاگ وردپرسی را در اختیار شما قرار میدهد. 

 

گرین فیس یک جامعه مجازی است که امکان ارتباط شما را با دوستانتان فراهم میکند. این سایت که ظاهری شبیه به فیس بوک دارد در دامنه ی www.greenface.ir راه اندازی شده است.

 
با ایجاد یک اکانت در سایت گرین فیس ، شما یک وبلاگ ، یک آلبوم عکس و یک آلبوم موسیقی نیز خواهید داشت که میتوانید فایل های خود را در اینجا آپلود کنید و بین دوستانتان به اشتراک بگذارید. 
 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 24 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: